Sunday, July 19, 2009

Malaysia dan MU?

assalamualaikum x)

yeah, ape yg hot in this post?
of cozla bout the event yg aku pegi semlm..
MU VS M'SIA!
or is it better to be written as M'sia vs MU?
kte kene mendahulukan negara kite dulu, kan? kan?

it was my first time;
- pegi Stadium Bukit Jalil.
- tgk bola dgn tiket berbayar (b4 diz tgk yg free, time drjah bpe ntah)
- tgk bola dri minit pertama hingga ke minit terakhir..hakhak!

well, frankly speaking I'M NOT INTO SOCCER..
haha..tapi tgk live ni best gak:)
jerit2 mcm org giler...
ini satu proses untuk melepaskan tension kan?
arghhh, lepas la sket pressure blaja kat ktt tuh..

siapa yg aku support?
during the game, i wore red t-shirt with black cardigan.
so, dari sudut pakaian je, nampak sgtla aku sokong MU ek?
hehe..tapi dlm hati ni aku sokong negara sendiri beb!
go MALAYSIA go!

the result, mstila satu m'sia dah tau ek..
3:2
yg 3 tu sudah semestinya MU!
still, that's awesome bagi malaysia, takdela kalah terok, beb!

oh, itu sajala tentang bola..
walaupun tak dapat seat..and kitorang just duk kat atas lantai,
tpi view best woo..
beli ticket rm58 tpi duk kat rm68 nye area.
hahaha!
btw, esok malam klu tak silap ad re-match..
tapi, time tu aku dah kat KTT..

okla2..
itu sajala nak tulis..

post ni aku karang 19/7/09..cume publish lmbt je..

1 comment: