Friday, February 06, 2009

intro

Assalamualaikum..jawab jgn tak jwb..hehe

hurm, tibe2 tak tau nak tulis ape. rase mcm blank pula. ni kali pertama aku tulis blog. i'm not a good writer though. argh, nape ni? pening btol nak pikir ayat. aduh!

btw, today is hari yang best..kenape? sbb ari ni aku lulus ujian komputer! wlpun msih mcm ketinggalan sket, tak ape..asalkan lulus..

oh, pagi tadi telefon auni. lame betul kitorg sembg.

auni: bella, ape yg bella msukkan klu nak msk kuah spaggeti?

aduh! the last time aku msk spaggeti, aku sndiri pun tak selera nak makan..
hurm, lepas ni kene la blaja memsk. ye la, dh beso! bpe thun lagi je nk kawen. ahaha!

2 comments:

  1. haha~
    kalu mau kawen mesti chenta dlu...
    sape si dia tu bella???
    wakakaka~

    ReplyDelete
  2. naper x srh auni tanyer aku! haha!

    ReplyDelete